اجاره گریدر در بومهن

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


گریدر در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بعضی از آن‌ها ممکن است. چنگال بزرگی در جلوی خود و بعضی تیغه بزرگی در جلوی خود داشته باشند که اندازه این چنگال و تیغه نیز در گریدر های مختلف متفاوت می‌باشد. همچنین بعضی از گریدر ها دو عدد تیغه با خود به همراه دارند. حتی به گروهی از گریدر ها می‌توان بازوهایی را نصب کرد که در اینصورت ظرفیت است.فاده از آن‌ها چندین برابر خواهد شد. اگر طراحی گریدر برایتان اهمیت دارد، بهتر است. بدانید گریدر بر اساس جنس سطحی که بر روی آن کار می‌کند و همچنین ابعاد مکان عملیات شامل اندازه‌ها و طراحی‌های گوناگونی می‌باشد. به عنوان مثال برای مناطقی با ابعاد کوچک بهتر است. از گریدر های تک محوری است.فاده نمود؛ در حالی که ساخت مکان‌های بزرگتر با حجم کار بیشتر و سنگین‌تر مانند اتوبان و بزرگراه، گریدر هایی چند محوره و بزرگتر را می‌طلبد. امروزه بیشتر همان گریدر های تک محوره و کوچک که به آن‌ها شاسی مفصلی گفته می‌شود بکار می‌روند. 

در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..

وجود تیغه بلند با قابلیت مانور بالا در گریدرها باعث شده است. که حتی از این دستگاه در زمستانها برای پاک کردن برف سطح آسفالت (تیغ زدن برف) در جاده‌ها و خیابانها است.فاده شود. البته است.فاده از گریدر به منظور پاک کردن برف سطح جاده و خیابان می‌تواند در صورت عدم رعایت و تنظیم طول تیغه توسط اپراطور، علائم هشدار دهنده (چشم گربه ای) وسط و کنار جاده‌ها را که در فواصل مختلف به سطح آسفالت چسبیده اند را از سطح جدا نماید، همچنین عدم توجه اپراطور در میزان ارتفاع تیغه باعث ایجاد صدمه به سطح آسفالت می‌گردد ولی بدلیل عدم وجود ماشین‌آلات برف روب خیابانی و جاده ای در کشور و نیز بدلیل قیمت و هزینه نگهداری پایین‌تر گریدرها نسبت به ماشین‌آلات خاص برف روبی، هنوز هم در کشور ما گریدرها بهترین وسیله جهت پاکسازی برف سطح آسفالت می‌باشند.



( اجاره ) های دیگر