خریدوفروش گریدر در شرق تهران

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


طول تیغه گریدر بر اساس نوع است.فاده از آن اندازه‌ای کمتر از فوت تا حداکثر فوت را شامل می‌شود. هنگامی که صحبت از نوع تیغه گریدر می‌شود، باید به دو عامل توجه داشته باشید. اولین مورد نوع است.فاده از گریدر است.. اگر می‌خواهید از آن برای عملیات خراش دهی است.فاده کنید، تیغه‌های مخصوص خراش دهی در بازار وجود دارد. دومین عامل سختی سطح مورد عملیات می‌باشد. تیغه‌هایی با ضخامت کمتر دارای میزان نفوذ بیشتر و در عوض مقاومت کمتری به ضربه بوده و در نتیجه احتمال شکستگی آن‌ها نیز بالاتر است.؛ در حالی که تیغه‌های ضخیم برای کار با سطوح ناهموار و عملیاتی که در آن تکان و ضربه زیاد بوده و همچنین سطوح بسیار سختی که به تیغه فشار می‌آید، مناسب هستند. البته معایب تیغه‌های ضخیم میزان نفوذ پایین آن‌ها می‌باشد. عوامل دیگری مانند مدت است.فاده از تیغه و صحیح بودن یا نبودن است.فاده از آن نیز در عمر تیغه تأثیر قابل توجهی دارد. 

گریدر یکی از ماشین‌آلات راهسازی بوده که به طور معمول به آن ماشین تسطیح جاده اطلاق می‌شود. گریدرها به منظور تنظیم شیب، تسطیح و هموار کردن سطح و رساندن سطح خاک به سطح موردنظر طراحی و تولید گردیده‌اند. اکثر مدلهای گریدر شامل چرخ بوده که چرخ در قسمت انتها و دو چرخ در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است.. در زیر این ماشین و بین محور چرخهای عقب و جلو، بیل (تیغه) قرارگرفته‌است که قابلیت چرخیدن و تغییر زاویه به طرفین و نیز تغییر ارتفاع را دارد. طول بلند این ماشین به ویژه فاصله بین محورهای عقب و جلو علاوه بر این که دست طراحان را در طراحی و ساخت بلندای بیل به منظور افزایش سطح تسطیح آزاد گذاشته، این امکان را بوجود آورده که بیل بدون برخورد به محورهای جلو و عقب حتی بتواند در زیر دستگاه پنهان گردد.

در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..



( خریدوفروش ) های دیگر