فروش گریدر در شرق تهران

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


طول تیغه گریدر بر اساس نوع است.فاده از آن اندازه‌ای کمتر از فوت تا حداکثر فوت را شامل می‌شود. هنگامی که صحبت از نوع تیغه گریدر می‌شود، باید به دو عامل توجه داشته باشید. اولین مورد نوع است.فاده از گریدر است.. اگر می‌خواهید از آن برای عملیات خراش دهی است.فاده کنید، تیغه‌های مخصوص خراش دهی در بازار وجود دارد. دومین عامل سختی سطح مورد عملیات می‌باشد. تیغه‌هایی با ضخامت کمتر دارای میزان نفوذ بیشتر و در عوض مقاومت کمتری به ضربه بوده و در نتیجه احتمال شکستگی آن‌ها نیز بالاتر است.؛ در حالی که تیغه‌های ضخیم برای کار با سطوح ناهموار و عملیاتی که در آن تکان و ضربه زیاد بوده و همچنین سطوح بسیار سختی که به تیغه فشار می‌آید، مناسب هستند. البته معایب تیغه‌های ضخیم میزان نفوذ پایین آن‌ها می‌باشد. عوامل دیگری مانند مدت است.فاده از تیغه و صحیح بودن یا نبودن است.فاده از آن نیز در عمر تیغه تأثیر قابل توجهی دارد. 

در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..

وجود تیغه بلند با قابلیت مانور بالا در گریدرها باعث شده است. که حتی از این دستگاه در زمستانها برای پاک کردن برف سطح آسفالت (تیغ زدن برف) در جاده‌ها و خیابانها است.فاده شود. البته است.فاده از گریدر به منظور پاک کردن برف سطح جاده و خیابان می‌تواند در صورت عدم رعایت و تنظیم طول تیغه توسط اپراطور، علائم هشدار دهنده (چشم گربه ای) وسط و کنار جاده‌ها را که در فواصل مختلف به سطح آسفالت چسبیده اند را از سطح جدا نماید، همچنین عدم توجه اپراطور در میزان ارتفاع تیغه باعث ایجاد صدمه به سطح آسفالت می‌گردد ولی بدلیل عدم وجود ماشین‌آلات برف روب خیابانی و جاده ای در کشور و نیز بدلیل قیمت و هزینه نگهداری پایین‌تر گریدرها نسبت به ماشین‌آلات خاص برف روبی، هنوز هم در کشور ما گریدرها بهترین وسیله جهت پاکسازی برف سطح آسفالت می‌باشند.



( فروش ) های دیگر