اجاره گریدر در شهر جدید اندیشه

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


گریدر یکی از ماشین‌آلات راهسازی بوده که به طور معمول به آن ماشین تسطیح جاده اطلاق می‌شود. گریدرها به منظور تنظیم شیب، تسطیح و هموار کردن سطح و رساندن سطح خاک به سطح موردنظر طراحی و تولید گردیده‌اند. اکثر مدلهای گریدر شامل چرخ بوده که چرخ در قسمت انتها و دو چرخ در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است.. در زیر این ماشین و بین محور چرخهای عقب و جلو، بیل (تیغه) قرارگرفته‌است که قابلیت چرخیدن و تغییر زاویه به طرفین و نیز تغییر ارتفاع را دارد. طول بلند این ماشین به ویژه فاصله بین محورهای عقب و جلو علاوه بر این که دست طراحان را در طراحی و ساخت بلندای بیل به منظور افزایش سطح تسطیح آزاد گذاشته، این امکان را بوجود آورده که بیل بدون برخورد به محورهای جلو و عقب حتی بتواند در زیر دستگاه پنهان گردد.

گریدر در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود. بعضی از آن‌ها ممکن است. چنگال بزرگی در جلوی خود و بعضی تیغه بزرگی در جلوی خود داشته باشند که اندازه این چنگال و تیغه نیز در گریدر های مختلف متفاوت می‌باشد. همچنین بعضی از گریدر ها دو عدد تیغه با خود به همراه دارند. حتی به گروهی از گریدر ها می‌توان بازوهایی را نصب کرد که در اینصورت ظرفیت است.فاده از آن‌ها چندین برابر خواهد شد. اگر طراحی گریدر برایتان اهمیت دارد، بهتر است. بدانید گریدر بر اساس جنس سطحی که بر روی آن کار می‌کند و همچنین ابعاد مکان عملیات شامل اندازه‌ها و طراحی‌های گوناگونی می‌باشد. به عنوان مثال برای مناطقی با ابعاد کوچک بهتر است. از گریدر های تک محوری است.فاده نمود؛ در حالی که ساخت مکان‌های بزرگتر با حجم کار بیشتر و سنگین‌تر مانند اتوبان و بزرگراه، گریدر هایی چند محوره و بزرگتر را می‌طلبد. امروزه بیشتر همان گریدر های تک محوره و کوچک که به آن‌ها شاسی مفصلی گفته می‌شود بکار می‌روند. 

در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..



( اجاره ) های دیگر