خریدوفروش گریدر در شهر جدید اندیشه

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


طول تیغه گریدر بر اساس نوع است.فاده از آن اندازه‌ای کمتر از فوت تا حداکثر فوت را شامل می‌شود. هنگامی که صحبت از نوع تیغه گریدر می‌شود، باید به دو عامل توجه داشته باشید. اولین مورد نوع است.فاده از گریدر است.. اگر می‌خواهید از آن برای عملیات خراش دهی است.فاده کنید، تیغه‌های مخصوص خراش دهی در بازار وجود دارد. دومین عامل سختی سطح مورد عملیات می‌باشد. تیغه‌هایی با ضخامت کمتر دارای میزان نفوذ بیشتر و در عوض مقاومت کمتری به ضربه بوده و در نتیجه احتمال شکستگی آن‌ها نیز بالاتر است.؛ در حالی که تیغه‌های ضخیم برای کار با سطوح ناهموار و عملیاتی که در آن تکان و ضربه زیاد بوده و همچنین سطوح بسیار سختی که به تیغه فشار می‌آید، مناسب هستند. البته معایب تیغه‌های ضخیم میزان نفوذ پایین آن‌ها می‌باشد. عوامل دیگری مانند مدت است.فاده از تیغه و صحیح بودن یا نبودن است.فاده از آن نیز در عمر تیغه تأثیر قابل توجهی دارد. 

نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

وجود تیغه بلند با قابلیت مانور بالا در گریدرها باعث شده است. که حتی از این دستگاه در زمستانها برای پاک کردن برف سطح آسفالت (تیغ زدن برف) در جاده‌ها و خیابانها است.فاده شود. البته است.فاده از گریدر به منظور پاک کردن برف سطح جاده و خیابان می‌تواند در صورت عدم رعایت و تنظیم طول تیغه توسط اپراطور، علائم هشدار دهنده (چشم گربه ای) وسط و کنار جاده‌ها را که در فواصل مختلف به سطح آسفالت چسبیده اند را از سطح جدا نماید، همچنین عدم توجه اپراطور در میزان ارتفاع تیغه باعث ایجاد صدمه به سطح آسفالت می‌گردد ولی بدلیل عدم وجود ماشین‌آلات برف روب خیابانی و جاده ای در کشور و نیز بدلیل قیمت و هزینه نگهداری پایین‌تر گریدرها نسبت به ماشین‌آلات خاص برف روبی، هنوز هم در کشور ما گریدرها بهترین وسیله جهت پاکسازی برف سطح آسفالت می‌باشند.



( خریدوفروش ) های دیگر