اجاره گریدر در پردیس

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

در بعضی از گریدرها در قسمت انتها و در پشت دستگاه و در بعضی نیز در قسمت پشت بیل، ریپرهایی(کلنگهایی) تعبیه شده‌اند که همانند بلدوزر اپراطور می‌تواند با بهره‌گیری از این مکانیزیم دستگاه، در هنگام تسطیح کردن سطح، سنگهایی را که به صورت نیمه در زمین هستند و مانع مانور کردن بیل می‌شوند را از دل زمین و مسیر خارج نماید. البته از میزان قدرت و کارایی کلنگ گریدرها نمی‌توان توقع قدرت کلنگ بولدوزرها را داشت. بعضی از گریدرها به صورت کمرشکن ساخته شده اند که در این حالت مانور و کارایی دستگاه نسبت به گریدرهای ثابت بیشتر شده است..

وجود تیغه بلند با قابلیت مانور بالا در گریدرها باعث شده است. که حتی از این دستگاه در زمستانها برای پاک کردن برف سطح آسفالت (تیغ زدن برف) در جاده‌ها و خیابانها است.فاده شود. البته است.فاده از گریدر به منظور پاک کردن برف سطح جاده و خیابان می‌تواند در صورت عدم رعایت و تنظیم طول تیغه توسط اپراطور، علائم هشدار دهنده (چشم گربه ای) وسط و کنار جاده‌ها را که در فواصل مختلف به سطح آسفالت چسبیده اند را از سطح جدا نماید، همچنین عدم توجه اپراطور در میزان ارتفاع تیغه باعث ایجاد صدمه به سطح آسفالت می‌گردد ولی بدلیل عدم وجود ماشین‌آلات برف روب خیابانی و جاده ای در کشور و نیز بدلیل قیمت و هزینه نگهداری پایین‌تر گریدرها نسبت به ماشین‌آلات خاص برف روبی، هنوز هم در کشور ما گریدرها بهترین وسیله جهت پاکسازی برف سطح آسفالت می‌باشند.



( اجاره ) های دیگر