تصفیه آب صنعتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس نیازمندی ها و شرایط آب ورودی، یکی از مهمترین فعالیت های گروه صنعتی آب سازه می باشد. گروه صنعتی آب سازه توانسته با تکیه بر دانش فنی متخصصان و کارشناسان با تجربه و است.فاده از تجهیزات روز دنیا در زمینه تصفیه آب و فاضلاب نیاز مصرف کنندگان بسیاری در سایر نقاط کشور براورده سازد.

استفاده از آب شیرین کن در بخش کشاورزی و گلخانه نسبت به بخش صنعتی و شرب از حساسیت بسیار کمتری برخوردار است.. دستگاه آب شیرین کن کشاورزی علاوه بر تامین و افزایش آب در دسترس، سبب بالا رفتن کیفیت و افزایش محصول می گردد، به طوری که معمولا هزینه بالای خرید آب شیرین کن کشاورزی در سالهای اولیه است.فاده جبران می گردد. است.فاده از آب شیرین کن ها در بخش کشاورزی باعث در دسترس قرار گرفتن محصولات با کیفیت تر، یکدست تر و با ماندگاری بیشتر می شود.

بله، گروه آب سازه برای تمامی ظرفیت های دستگاه تصفیه فاضلاب خود گارانتی در نظر گرفته است.. گارانتی شامل تمامی قطعات به غیر تجهیزات مصرفی می شود. روشهای گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب که در شرکت ما انجام میشه برگرفته از روش شرکت های آمریکاییه که در زمینه تصفیه آب در تایوان فعالیت میکنند. به این صورت که قطعات برقی دستگاه بعلاوه ی مخزن و کلیه ی اتصالات و شلنگها و … شامل گارانتی هستند و فیلترهای دستگاه شامل گارانتی نیست .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری