پکینگ مدیا در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


در فرآیند رشد چسبیده (attached growth system) با است.فاده از بسترهای رشد بیولوژیک سطح تماس افزایش پیدا می کند. در حقیقت شکل هندسی پکینگ مدیا ثابت باعث افزایش نسبت سطح به حجم می شود که این موضوع ،یکی از مزیت های مهم پکینگ مدیا محسوب می شود .مسلما در سطح بیشتر، تکثیر و رشد میکرو ارگانیسم ها و باکتری های تجزیه کننده مواد آلی بیشتر خواهد شد در نتیجه پکینگ مدیا باعث افزایش رشد بیولوژیک و به تبع آن افزایش میزان زیست توده Biomass، به صورت چسبیده یا معلق در سیستم می شوند. پکینگ مدیا ثابت یا بستر ثابت رشد بیولوژیک از مواد اولیه مختلف بویژه انواع پلیمرها ساخته میشوند. در ساختار پکینگ مدیا ثابت مواد نانو جاذب بیولوژیک است.فاده میگردد که این تکنولوژی از اختراعات این شرکت بوده و بصورت انحصاری در پکینگ مدیا پاکان قطره یافت می شود پکینگ مدیا می تواند به دو صورت پکینگ مدیای ثابت و پکینگ مدیای شناور (معلق) ساخته شده و مورد است.فاده قرار گیرند.

این پکینگ ها در حوضچه‌های پرورش ماهی به عنوان تصفیه کننده عمل می کنند و با حذف آمونیاک از آب حوضچه پرورش ماهی سلامت و ظرفیت است.خر پرورش ماهی را افزایش می‌دهند. از پکینگ‌های مدیا در برج هایی که مایع و گاز با هم در تماس هستند و برج گاز زدایی و

از ویژگی های مهم پکینگ مدیای تصفیه فاضلاب مقاومت در برابر ضربه، فرسودگی و نور ماورا بنفش است. زیرا نور ماورا بنفش یکی از عوامل مهم در از بین رفتن پکینگ مدیا می باشد و مقاومت در برابر نور ماورا بنفش در آنها بسیار مهم است.. پکینگ های شناور دارای قابلیت خودپالایی بوده و قابل شستشو می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری