سختی گیر و رسوب زدا در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


رزین کاتیونی مورد است.فاده در سختی گیر باید از نوع مرغوب انتخاب شود تا راندمان بالایی داشته باشد. یکی از برندهای مطرح رزین، برند پرولایت می باشد. رزین کاتیونی پرولایت در دو نوع C و CE تولید می شود که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:

در ساخت سختی گیر فلزی غالبا از ورق سیاه با ضخامت های مختلف است.فاده می شود که پس از ساخت آن برای اندود کردن به جهت جلوگیری از زنگ زدگی از رنگ اپوکسی مخصوص در داخل تانک است.فاده می شود. از دیگر موارد است.فاده از سختی گیر های فلزی، سختی گیرهای با ظرفیت بسیار بالا و قطرهای زیاد است. که در این صورت از شیرهای مخصوص اتوماتیک با کنترل های پنوماتیک میتوان است.فاده نمود که غالبا در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی مورد است.فاده قرار میگیرد. این شیرها علی رغم شیرهای سولوولو مجهز به ونتوری نیستند، لذا در آنها باید از یک قطعه جداگانه ونتوری برای ایجاد خلا و سیستم مکش نمک است.فاده نمود.

وجود املاحی مانند کلسیم ، منگنز و منیزیم موجب رسوب گرفتن لوله های آب می شود . همین موضوع سبب کاهش دبی آب عبوری از لوله ها شده و به دنبال آن کاهش راندمان سیستم را به دنبال خواهد داشت . مخصوصا در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع این موضوع عملا سیستم را ناتوان می کند . سختی گیرهای رزینی یکی از انواع سختی گیر می باشد که از طریق از بین بردن یون های سخت آب یاد شده ، مشکل رسوب گیری آب را بر طرف کرده و به نوعی نرم کننده آب محسوب می شوند . سختی گیرهای رزینی از جمله سختی گیرهایی هستند که علاوه بر جلوگیری از رسوب گیری سیستم ، رسوبات و املاح موجود در آب را نیز جذب می کند .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری