سپتیک تانک در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


مثلا اگر بخواهید در روی زمین مستقر و راه اندازی کنید بهتر است. از سپتیک تانک فایبرگلاس است.فاده کنید. چرا که این نوع سپتیک تانک نمی تواند هیچگونه بار ترافیکی را تحمل نماید. اما اگر از سپتیک تانک پلی اتیلن می توانید در زمین دفن کنید و حتی روی بخش دفن شده، عبور و مرور نیز انجام پذیرد. چرا که این نوع سپتیک تانک میتواند فشار بالای انباشتگی خاک را تا مرز کیلونیوتن بر متر مربع را تحمل نماید.

فاضلاب پس از ورود به سپتیک تانک و به علت کاهش سرعت جریان هیدرولیکی، قسمتی از مواد معلق خود را بصورت ته نشینی از دست می دهد و از سوی دیگر خارج می گردد. درجه آلودگی فاضلاب خروجی از سپتیک تانک تقریبا معادل درجه آلودگی فاضلاب خروجی از ته نشینی اولیه خواهد بود و درصد شکست بار آلی و حذف مواد آلاینده در سپتیک تانک ها رقم قابل توجهی نخواهد بود. مواد ته نشین شده بصورت لجن در کف انباره به کمک باکتری های بی هوازی هضم میشوند بطوری که انباره هر دو سال یکبار ( در صورت سر ریز به اگو شهری یا چاه جذبی ) نیاز به خالی کردن لجن خواهد داشت.

کاری که سپتیک تانک انجام می دهد این است. که فاضلاب جامد خروجی از ساختمان و مجتمع های مسکونی را گرفته و از طریق مهیا نمودن فضا و شرایط لازم برای انجام واکنش های شیمیایی که موجب دگرگونی ساختار فاضلاب می گردد موجبات جذب آن به چاه جذبی که قدرت جذب محدود دارد را فراهم می کند. تعمیر و نگهداری دوره ای سپتیک تانک پلی اتیلن نیز بسیار ضروری و لازم است.. این کار برای حذف مواد جامدی که در ته مخزن باقی می ماند و به تدریج باعث پر شدن مخزن شده که این امر باعث کاهش عملکرد سپتیک تانک پلی تیلن میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری