سختی گیر و رسوب زدا در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


وجود املاحی مانند کلسیم ، منگنز و منیزیم موجب رسوب گرفتن لوله های آب می شود . همین موضوع سبب کاهش دبی آب عبوری از لوله ها شده و به دنبال آن کاهش راندمان سیستم را به دنبال خواهد داشت . مخصوصا در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع این موضوع عملا سیستم را ناتوان می کند . سختی گیرهای رزینی یکی از انواع سختی گیر می باشد که از طریق از بین بردن یون های سخت آب یاد شده ، مشکل رسوب گیری آب را بر طرف کرده و به نوعی نرم کننده آب محسوب می شوند . سختی گیرهای رزینی از جمله سختی گیرهایی هستند که علاوه بر جلوگیری از رسوب گیری سیستم ، رسوبات و املاح موجود در آب را نیز جذب می کند .

مبنای کار سختی گیر رزینی بر اساس تبادل یون می باشد به این معنا که آب از بالا بر روی دانه های رزین بطور متوازن ریخته می شود و بر اثر فشار آب و وجود جریان، از لابلای رزین ها عبور می کند. بر اثر تماس مولکول های آب و یون های موجود در آن با رزین کاتیونی، عمل تبادل یون صورت می گیرد. به این شکل که هر واحد رزین دو یون سدیم تک ظرفیتی را به آب می دهد و در عوض برای حفظ تعادل خود، یک یون کلسیم یا منیزیوم دو ظرفیتی را دریافت می کند.

این مدل از رسوب زداها هم با نصب روی لوله های فلزی و با ایجاد امواج الکترومغنلطیسی یا امواج فراصوت کار می کنند. بدین صورت که آب داخل لوله تحت تاثیر امواج الکترو مغناطیسی یا فراصوت قرار گرفته و رسوبات موجود در آن به حالت محلول باقی می مانند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران