سنسورهای صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


سنسورهای اولتراسونیک در درجه اول به عنوان حسگرهای مجاورتی است.فاده می شوند. آنها را می توان در فناوری پارکینگ خودکار اتومبیل، سیستم های ایمنی ضد برخورد، سیستم های تشخیص مانع رباتیک و همچنین فن آوری تولید یافت. در مقایسه با سنسورهای مادون قرمز (IR) در کاربردهای سنجش مجاورت، حسگرهای اولتراسونیک در برابر تداخل دود، گاز و سایر ذرات معلق در هوا حساس نیستند (اگر چه اجزای فیزیکی هنوز تحت تأثیر متغیرهایی مانند گرما هستند).

سنسور های القایی جزو سنسور های غیر تماسی هستند. که اساس کار آن ها بر مبنای مدارهای مغناطیسی میباشد. به همین دلیل به آنها سنسورهای الکترومغناطیسی نیز گفته میشود. معایب این سنسور ها این است. که فقط در مقابل فلزات عکس العمل نشان میدهند. و از مزایای آنها میتوان به فرمان دادن مستقیم به رله ها، شیرهای برقی، سیستم های اندازه گیری و مدارات کنترل الکتریکی اشاره کرد. کاربرد سنسور های القایی را میتوان در اندازه گيری فاصه از قطعه، جدا سازی قطعات با ابعاد مختلف ،اندازه گيری ضخامت قطعات فلزی، جداسازی قسمت فلزی قطعات، تشخیص قطعات فلزی شکسته دستگاه های مختلف صنعتی، آشکار سازی هر گونه تغییر در دندانه چرخ دنده های فلزی، اندازه گيري و كنترل سرعت و آشكار سازي حركتهاي مكانيكي و&#; یافت.

یک سنسور مجاورت القایی فقط می تواند اهداف فلزی را تشخیص دهد. این به این دلیل است. که سنسور از یک میدان الکترومغناطیسی است.فاده می کند. هنگامی که یک هدف فلزی وارد میدان الکترومغناطیسی می شود، مشخصات القایی فلز باعث تغییر خصوصیات میدان می شود، در نتیجه وجود یک هدف فلزی را به سنسور مجاورتی هشدار می دهد. بسته به خاصیت القایی فلز، می توان هدف را در فاصله بیشتر یا کمتر تشخیص داد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه