پیچ و مهره و میخ در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


مهره ایست که درکنار پیچهای تمام رزوه است.د بولت معنا پیدا میکنند و با است.دبولت یکپارچه می شوند . است.د بولت B با مهره هایی با است.اندارد ASTM A یکپارچه میشود مهره های H پرکاربردترین مهره ها در صنعت پتروشیمی می باشند و نوع رزوه انها می بایست با است.د بولت هماهنگی پیدا کند و بصورت اینچی و میلیمتر با است.د بولت یکپارچه می شود . مهره H دارای سختی بسیار بالا و درجه حرارت بسیار بالایی را تحمل میکند و گزینه اول برای هماهنگی با است.د بولت می باشد

تاریخچه پیچ و مهره به سالیان بسیار دور بر می گردد.با توجه به تحقیقات صورت گرفته و نظریه های رایج نشان می دهد که اختراع این وسیله توسط یونانیان باستان انجام گرفته است..البته برخی نظریه ها بر این گواه دارد که این وسیله در عصر هلنی ساخته شده است..اما امروزه با توجه به تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که این اختراع توسط ارشمیدس و در یونان به وجود آمده است..

استاندارد DIN یکی از کارامد ترین است.اندارد های پیچ و مهره می باشد که در مورد پیچ های نوع شش گوش HEX BOLT بکار گرفته می شود که با کاربری صنعتی در اتصالات ماشین آلات و بصورت نیم دنده تولید می شود. همین نوع پیچ شش گوش در صورتیکه بصورت تمام دنده تولید شده باشد از است.اندارد DIN تبعیت می کند که در کلاس های آهنی .، .، در کلاس های فولادی خشکه . و کلاس های فولادی بالاتر یعنی . و . نیز تولید می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه