آهنربا در شهر جدید اندیشه ( فروش )

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


امروزه با نگاهی بر صنایع مختلف مشاهده خواهیم کرد که آهن ربا بخش جدایی‌ناپذیری برای ساخت وسایل مختلف در صنایع پزشکی؛ چوب؛ پلاستیک و شیشه؛ مطالعات تحقیقاتی برای پی بردن به اعماق سیاره‌ها: معادن و غیره است.. در ادامه به برخی از کاربرد

گروه صنعتی گرادیان با هدف ساماندهی و توسعه بومی سازی شده و در زمینه تجهیزات مغناطیسی در سطح وسیع و متنوعی فعالیت دارد. ماموریت گرادیان تولید تجهیزات خاص مغناطیسی بوده و با توجه به تجارب یک دهه در تولید محصولات متنوع دارای مگنت صنعتی فعالیت پر رنگی را در صنایع کشور داشته است..

بیش از یک سوم آهنرباهای نئودیوم تولید شده در ساخت موتورهای مختلف با آهنربای دائمی است.فاده می شود. از مزایای موتورهای آهنربای دائمی می توان به صرفه جویی در مس، صرفه جویی در مصرف انرژی، وزن سبک، اندازه کوچک و قدرت ویژه بالای آن ها اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه