سیم خاردار در شهر جدید اندیشه ( فروش )

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


امروزه از سیم خاردار در کشورهای صنعتی و مدرن به آسانی نمی توان است.فاده کرد زیرا این وسیله در بسیاری از موارد موجب آسیب رساندن و مرگ حیوانات می شود اما می توان با در نظر گرفتن قوانین هر کشور آن را خریداری و نصب نمود.برای دریافت قیمت سیم خاردار می توانید با مشاورین آریا حصار در بخش فروش مجموعه در تماس باشید.کارشناسان با بررسی شرایط و میزان بودجه و نوع کاربری، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما مشتریان محترم معرفی خواهند کرد.قیمت سیم خاردار ها به طور کلی به دلیل تنوع در ساختار و مقاومت آن ها متفاوت است..قیمت نهایی این محصولات با توجه به ضخامت ، نوع سیم و کاربرد آن در محیط تعیین می شود.

سیم خاردار یکی از محصولات مفتولی تولید شده از فولاد نرم است.. برای تولید سیم خاردار از سیم مفتول است.فاده می کنند. این محصول در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند. از این رو انتخاب نوع سیم خاردار، سیم خاردار با قیمت مناسب وسیم خاردار متناسب با حصار می تواند در روند پروژه، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت، تاثیر دو چندانی ایجاد نماید.

سیم فولادی روکش‌دار سیم فولادی گالوانیزه گسترده‌ترین سیم فولادی در طول تولید سیم‌خاردار است. که نوع تجاری این محصول، نوع کلاس و کلاس است. یا این که به عنوان سیم فولادی گالوانیزه برقی و سیم فولاد گالوانیزه داغ نیز شناخته می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه