لنت صنعتی در شهر ری ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


با توجه به نیاز بازار وتنوع لنتهای خاص در ایران هیچ شرکت و کارخانه ای نمیتواند تمامی لنت های صنعتی را مجموعه خود داشته باشد .به همین دلیل لنت های ورق در دنیا ساخته میشوند که بر اساس نیاز مشتری برش داده شوند و طبق اندازه لنت مورد نظر سایز شوند

لنت فردو در ایران به لنت هایی گفته میشود که به صورت بافته شده میباشند در صورتیکه لنت های فردو نام یک برند لنت بافته شده میباشد این نام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی فدرال موگول میباشد و بر گرفته از نام مالک این شرکت به نام هربرت فرود میباشد این فرد در سال میلادی برای ارابه ها و گاری ها لنت تولید میکرد

این لنت ترمزی به منظور است.فاده در تراکتورهای رومانی ساخته شده است..تکنولوژی اولیه ساخت این لنت ترمز برای کشور آلمان می باشد که گروه صنعتی لنت سازان به منظور سهولت درسترسی مصرف کنندگان عزیز دست به بومی سازی این تکنولوژی زده است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری