فنس و توری در شهر ری ( فروش )

Fence and net-1
Fence and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


استفاده از فولاد گالوانیزه در این محصولات، تکمیل کننده نقاط ضعف نوع فولادی آن است.. این محصول علاوه بر تمام مزیت های حصار های فولادی، در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز کاملا مقاوم بوده و می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی است.فاده کرد. همچنین این مدل از توری های حصاری از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند.

فروش این محصول به مشتریان در سه قابل تعریف است.، این تقسیم‌بندی تحت اثر عواملی همچون محل خرید و فروش(بزار داخلی یا خارجی) و حجم بار تعیین می‌شوند، در نهایت به صورت کیلویی، تناژ و یا متر مربعی به فروش می‌رسد، اگر فروش محصول در بازار داخلی و حجم بار کم باشد قیمت هر متر فنس محاسبه می‌شود، اگر بار صادراتی باشد خریدار از تخفیف ویژه بهره‌مند خواهد شد. نوع دیگر خرید و فروش به صورت قیمت هر کیلو فنس است. که می‌بایست حجم بار بیش از یک تن باشد.

دلیل اصلی است.فاده از این نوع حصار ها بیشتر در مواردی است. که زیبایی مدنظر باشد. در فرایند ساخت این محصولات، از دستگاه هایی است.فاده می‌شود که قابلیت دریافت چند مدل الگو را دارند. این دستگاه ها طبق الگوی مورد نظر، با نظم و ترتیب خاصی شروع به چرخش کرده و مفتول ها را به هم متصل می‌کنند. به توجه به اینکه الگوی این محصولات به چه شکلی باشد، سرعت، ترتیب و دفعات چرخش دستگاه نیز متغیر خواهد بود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری