لنت صنعتی در شهر ری ( فروش )

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


لنت ترمزهای صنعتی یکی از مهمترین اجزای وسایل نقلیه و دستگاه‌های صنعتی مانند دستگاه چاپ نساجی، ریسندگی و بافندگی فولاد، ماشین آلات راهسازی و &#; هستند. سیستم ترمز باید قابل اعتماد باشد زیرا یکی از اجزای مهم در ماشین آلات صنعتی محسوب می‌شود.

لنت Brake pad در واقع نوعی قطعه مکانیکی اصطکاکی می باشد که از آن در ماشین آلات صنعتی برای توقف است.فاده می شود. لنت ها در انواع و متریال های مختلفی تولید می شوند که در شکل های لنت بافته شده (فردو) لنت ورق (صفحه ای) ، لنت لقه ای و لنت های دنده ای مورد است.فاده قرار می گیرند. لنت ها هم بصورت خشک و هم به صورت قوطه ور در روغن و حتی آب کار می کنند و از این رو متریال و ترکیبات شیمیایی بکار گرفته شده در تولید لنت نقش بسیار موثری در عملکرد این قطعه صنعتی دارد. لنت در نوع دیگری از دسته بندی به لنت های آزبست دار و بدون آزبست قابل تقسیم بندی می باشد که لنت های آزبست دار دارای عملکرد بهتر، طول عمر بالاتر و تجربه کاربری بهتری هستند اما با توجه به اینکه لنت ها با سایش بالایی روبرو بوده و بصورت پودر شده به محیط زیست باز می گردند و با توجه به ترکیبات سمی و سرطان زا تولید لنت های صنعتی آزبست دار در دنیا بسیار محدود و واردات و مصرف این سری از لنت ها در اغلب کشور ها من جمله در ایران ممنوع شده است.. از جمله لنت های آزبست دار لنت های فردو کلاف بافته شده بودند که امروزه بدون آزبست تولید می شوند.

نوع بافت لنت ترمز صنعتی فردو به صورت تار و پود است. و این نوع بافت با متریال و موادی که داخل این ترمز به کار برده میشود سبب اصطکاک بالا و سایش کم میشود این نوع ترمز اصطکاکی بیشتر در صنایع کاغذ سازی-وینچ های ساحلی و دریایی-ترمز های درام فرمان راهسازی - وینچ های چاه های نفتی و جرثقیل های ساحلی کاربرد وسیعی دارند



( فروش ) های دیگر در شهر ری