کیف و جعبه ابزار در شهر ری ( فروش )

Bag and tool box-1
Bag and tool box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


·        به جنس بدنه کیف توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در اغلب مواقع این کیف ها بر روی زمین و سطوح مختلف که گاها ممکن است. مرطوب و نمناک باشند قرار داده میشوند، لذا باید جنس هایی را برای آنها انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاوم باشند. به عبارت دیگر، جنس پارچه به کار رفته برای بدنه کیف بهتر است. ضد آب باشد تا نم و رطوبت به آسانی به داخل آنها نفوذ نکند و موجب زنگ زدن ابزارهای موجود در کیف نشود.

در انتخاب بهترین کیف های ابزار نباید از وزن آنها غافل شد. توجه داشته باشید که کیف های سنگین جا به جایی بسیار سختی داشته و سرعت عمل در کار را برای فرد کمی سخت می کند. البته توجه داشته باشید که در اینجا منظور تلفیق کیفیت و وزن سبک با هم می باشد.

از دیگر نمونه های بسیار رایج این گروه از تجهیزات می توان به جعبه ابزار فلزی اشاره نمود که بیشتر در محیط های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های آنها می توان به دوام بسیار بالای آنها اشاره نمود که با برخورد ضربه سنگین به آنها بدنه کمتر دچار آسیب شده و ابزارهای موجود در آن کاملا سالم خواهند بود. با توجه به وزن سنگین این گروه از تجهیزات، در برخی از مدل های آن چرخ هایی برای جا به جایی آسان آنها در نظر گرفته شده است.



( فروش ) های دیگر در شهر ری