تست و کنترل کیفیت در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


با اینکه این نظریه تا اندازه‌ای صحیح است. ولی سرعت بیش از حد تولید در سامانه اتوماسیون را نیز نباید از نظر دور داشت. در عملیاتی که سهم نیروی انسانی در آن وزین است. ۵٪ خطا سبب به وجود آمدن تعدادی اسکرپ در محصولات را می‌نماید، حال اینکه حتی با در نظر گرفتن درصد قطعات معیوب یک ماشین اتوماتیکی که همان کار را با سرعت بسیار بالا انجام می‌دهد به میان /۵٪، زیاد بودن بیش از حد زیاد آشکار است.. در نتیجه به دلیل لزوم به‌کارگیری تولرانس‌های حساس در اتوماسیون از افزایش اهمیت کنترل کیفیت می‌توان سخن راند.

ADO حاصل یک تفکر تحول آفرین و مهندسی محور که در زمینه ساخت تجهیزات کنترل کیفیت، دستگاهای آزمون پلیمری، تجهیزات آزمایشگاهی، آزمون‌های تعیین خواص مکانیکی، دستگاه‌های تست و اندازه گیری در صنابع وسیعی از جمله صنعت خودرو، داروسازی، قطعات پلیمری، رنگ و پوشش، بسته‌بندی و سلولزی، مراکز علمی، پژوهشی و بازرسی کیفیت فعالیت دارد.

در دنیای تولید و صنعت، آزمایش های کنترل کیفیت به اندازه محصولاتی که آزمایش ها برای آن ها طراحی شده اند، متنوع است.. از آزمایش های کنترل کیفیت برای تعیین اینکه آیا یک محصول برای مصرف کننده بی خطر است. یا نه، به مشخصات ساخته می شود و دستورالعمل هایی را برای سودمندی یا اقدامات دیگر کیفیت برآورده می کند. آزمون های کنترل کیفیت بخش مهمی از صنعت تولید هستند زیرا این آزمایش ها ایمنی و رضایت کاربران نهایی را از خریدهای خود تضمین می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران