تست و کنترل کیفیت در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


در هر صنعت، تولیدکنندگان بسیاری فعالیت می کنند و محصولات یکسانی را به بازار ارائه می دهند اما آنچه که در موفقیت آنها نقش اصلی را ایفا خواهد کرد تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است..هر تولید کننده با بررسی همه جانبه محصول خود در طی فرآیند تولید و پس از آن، از معایب و محاسن محصولی که قرار است. به بازار فروش عرضه گردد آگاه خواهد شدو بنابراین قادر به برنامه ریزی و عمل در راستای رفع معایب و یا بهبود محصول خواهد بود عدم ارزیابی کیفی محصول منجربه کاهش کیفیت آن و در نتیجه از دست دادن بازار خواهد شد.سازمان است.اندارد کشور با است.فاده از آزمایشگاههای همکار، ناظر بر کیفیت محصول تولیدی است. همچنین آزمایشگاههای همکار است.اندارد از طریق برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره در راستای افزایش کیفیت واحدهای تولیدی به آنها یاری می رسانند.

در این مرحله مواد پلی اتیلن ترفتالات به وسیله دستگاه ویسکومتر Anton-Paar مورد آزمایش قرار می گیرند و میزان ویسکوزیته آن ها سنجیده می شود و همچنین پریفرم های تولیدی برای سنجش میزان غلظت گازهای آزاد شده از جمله گاز است.الدهید و جلوگیری از انتشار گازهای خطرناک و غیر بهداشتی  به وسیله دستگاه کروماتوگرافی گازی PerkinElmer  مورد آزمایش قرار می گیرد.

در خانه تست کنترل کیفیت ممکن است. چیزی به عنوان ساده به عنوان بازرسی بصری از محصول برای تعداد صحیح قطعات، رنگ آمیزی صحیح و یا آسیب قابل مشاهده، و یا این نوع از آزمایش ممکن است. یک سری پیچیده از آزمایش های آزمایشگاهی با دقت کالیبره شده برای تعیین ترکیب های شیمیایی و خواص دیگر از یک محصول تولید شامل. تست کنترل کیفیت در خانه رایج ترین شکل به کار گرفته شده از کنترل کیفیت است.. یک تولیدکننده ممکن است. انتخاب کند که یک بخش کنترل کیفیت جداگانه داشته باشد، یا آزمایش کنترل کیفیت ممکن است. در امتداد بخش های مختلف خط تولید انجام شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه