حمام التراسونیک در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


دستگاه آلتراسونیک آزمایشگاهی از لحاظ اندازه کوچک تر از التراسونیک صنعتی می باشد و ژنراتور های آن نیز نسبت به اولتراسونیک صنعتی ضعیف تر می باشد. ولی قدرت آنها تا حدی است. که می تواند شیشه های آزمایشگاهی را شستشو دهد. در اکثر آزمایشگاه ها از دستگاه اولتراسونیک آزمایشگاهی است.فاده می شود.

قیمت التراسونیک کلینر و حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک در بازار متفاوت می باشد. اگر فردی هستید که قصد خرید التراسونیک کلینر دارید و دچار سردرگمی شده اید، قطعاً این مقاله به کارتان می آید. قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که چه نوع از دستگاه ها را نیاز دارید.

 ژنراتور آلتراسونیک از اصلی ترین قطعات دستگاه می باشد. ژنراتور وظیفه دارد جریان برق را دریافت کرده و آن را بدون نوسان و با ولتاژ و فرکانس مناسب دست ترانسدیوسر برساند. ژنراتور می تواند یک و یا چند فرکانس تولید نماید و مدل ژنراتور بستگی به نوع و مدل حمام اولتراسونیک دارد. و انتخاب مناسب آن ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه