یونولیت بسته بندی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


یونولیت لوازم خانگی امروزه به شکلی کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید می شوند به گونه ای که حمل و نقل این لوازم حتی برای مسافت های بین قاره ای نیز مشکل و خسارتی ایجاد نمی کند. به صورت کلی یونولیت های مقاومت بسیار خوبی در برای رطوبت، تغییرات دمایی، فشار، ضربه و شوک دارند و حتی حساس ترین لوازم و محصولات را می توان به کمک این مواد ترانزیت کرد.

یونولیت یا همان پلی است.ر فشرده شده که در زبان لاتین با علامت EPS شناخته می شود، محصولی بسیار سبک است. که بیشتر حجم آن را هوا تشکیل می دهد. در واقع درصد از این محصول را هوا و درصد دیگر آن ساخته شده از پلاستیک است.. این محصول در قرن میلادی به صورت اتفاقی در آلمان کشف شد و به بهره برداری رسید.

یونولیت در بسته بندی های بسیاری کاربرد دارد. در صورتی که به دنبال بسته بندی وسایل و تجهیزات خود هستید و با توجه به نکات بالا، یونولیت را گزینه مناسبی برای این امر دانستید، در ادامه می توانید برخی از کاربردهای یونولیت در بسته بندی را بخوانید. ضمنا به یاد داشته باشید که تنها کاربرد یونولیت در بسته بندی ها نیست! بلکه از یونولیت در کاربردهای بسیاری می توان است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه