قفسه بندی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است.. در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است. برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از سال فعالیت در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه با بهترین کیفیت همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با دارا بودن کادری مجرب برای اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای کلیه سازمان ها و مشاغل گوناگون، سعی برآن دارد تا رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این امر سرلوحه فعالیت کارمندان و مدیران این شرکت میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

قفسه صنعتی از نوع قفسه فلزی، مزیت‌های بسیار دارد که به چند مورد آن می پردازیم. مزیت اصلی قفسه صنعتی نظم بخشیدن به کالاها و تجهیزات موجود است.. نگهداری کالاها و محصولات در فضایی بالاتر از سطح زمین، و در نتیجه حفظ آنها از رطوبت و پوسیدگی، بهترین بهره‌گیری از فضاهای کوچک، و با چیدمان درست وسایل و نظم دادن به آنها. مزیت دیگر‌ قفسه فلزی انبار، دسترسی آسان به همه اقلام موجود، دسته‌بندی کالاها و تجهیزات است.. و البته حفاظت از کالاهای شکننده و آسیب‌پذیر مانند ظروف شکستنی، ابزار الکترونیکی و موارد مشابه.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران