قفسه بندی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


قفسه بندی پالت راک Pallet Shelving Rock متداول ترین قفسه بندی در قفسه انبار برای نگهداری اقلام سنگین و حجیمی است. كه در پالت یا پالت دیواره دار قرار می گیرند و در این قفسه پالت راک اقلام توسط ماشینهای حمل بار لیفتراک، در قفسه انبار گذاشت و برداشت می‌شوند. به عبارت دیگر قفسه بندی پالت راک مناسب ذخیره سازی اقلام سنگین و نیمه سنگین می باشد. تنها تفاوت میان قفسه های پالت راک و مدل پانل راک در است.فاده از کفپوش طبقات می باشد که قفسه های پالت برخلاف سیستم پانل راک فاقد کفپوش در طبقات می باشند.

این نوع قفسه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در افزایش فروش و خرید بهتر مشتریان از فروشگاه است.، زیرا هر چه محصولات شما اصولی تر و راحت تر در دید مشتریان قرار گیرد نتیجه آن چیزی جز افزایش فروش محصولات و در نتیجه افزایش تعداد مشتریان نخواهد بود.

از این سیستم قفسه بندی صنعتی برای نمایش محصولات وکالا ها به مشتریان حاضر در مراکز فروش است.فاده می شود. این نوع قفسه بندی فلزی، عرصه را برای ارتباط مستقیم مشتری با محصولات موجود در قفسه فراهم می کند که این به نوبه خود موجب سهولت تصمیم گیری و افزایش رضایتمندی برای مشتریان خواهد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه