برق خورشیدی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


پانل های انرژی خورشیدی به سرعت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی منبع اصلی انرژی در جهان هستند. بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است. فکر کنند که برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مقرون به صرفه نیست اما این درست نیست. در سالهای اخیر ، صفحات خورشیدی قیمت خود را کاهش داده و اکنون مزایایی را برای سازمان هایی مانند سازمان شما فراهم می کند. از جمله مزایای آن می توان به دسترسی بیشتر صاحبان خانه و افزایش قیمت آن اشاره کرد. هزینه خرید و نصب همچنان کاهش می یابد ، و قراردادهای جدیدی در بازار وجود دارد ، زیرا ارائه دهندگان گزینه های اجاره برای خرید را ارائه می دهند در حالی که هنوز انرژی را زیر قیمت های ارائه شده توسط شرکت های متداول ارائه می دهند.

برای تشویق مردم به است.فاده از انرژی خورشیدی ، در برخی کشورها ، دولت اعتباراتی را برای کسانی که صفحات خورشیدی پشت بام را نصب می کنند اعم از اهداف مسکونی یا تجاری ارائه می دهد. بیشتر و بیشتر دولت های محلی مشاغل انرژی های تجدیدپذیر را به عنوان راهی برای کمک به اقتصاد سبز شهری ترویج می کنند.

این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران