برق خورشیدی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


از طرف دیگر ، انرژی خورشیدی هیچ آلودگی ایجاد نمی کند. قدرت فراوان خورشید منبع انرژی نامحدودی است. که به لایه ازن آسیب نمی رساند. سیستم های انرژی خورشیدی صنعتی سرمایه گذاری در آینده کره زمین است. که می تواند به حفظ منابع انرژی تجدید ناپذیر و محافظت از محیط زیست کمک کند

پکیج های برق قابل حمل خورشیدی که مجهز به باتری های لیتیومی میباشند با توجه به وزن کمتر و خروجی با توان بالاتر این امکان رو فراهم کرده اند تا در هرجایی که نیاز به برق هست از مزایای آن به مانند روشنایی,شارژ موبایل و &#; است.فاده کنیم . از عمده ترین مصارف این پکیج ها برای عشایر,کشاورزی,زنبورداری و سفر میباشد

این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری