تجهیزات روشنایی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


چراغ‌های خطی به تدریج جایگاه ویژه‌ای در نورپردازی مدرن و اکونومیک پیدا می‌کنند تا جایی که بسیاری، توسعه امروزه است.فاده از چراغ‌های LED (حداقل با سرعت بسیار زیاد کنونی) را نتیجه توسعه چراغ‌های خطی LED می‌دانند. چراغ‌های خطی را می‌توان نسل جدید چراغ‌های فلورسنت دانست با این مزیت که هم‌اکنون هم می‌توان است.فاده‌هایی که قبلا از لامپ‌های فلورسنت می‌شد را با صرفه اقتصادی بسیار بالاتر داشت، و همچنین با است.فاده از چراغ‌های خطی به‌هم‌پیوسته طرح‌های بی‌نظیری روی سقف یا دیوار اماکن مختلف به صورت توکار و روکار ایجاد نمود. امروزه حتی از این چراغ‌ها در تولید لوستر نیز است.فاده می‌شود.

واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.

شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است. که از سال محصولات روشنایی را با است.انداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است.. این شرکت، توانسته است. تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری