تجهیزات شبکه برق رسانی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


ترانسفورماتور جریان اصطلاحاً CT نیز خوانده می‏شود و از جمله اجزای پست برق می باشد. در خطوط تولید،‌ انتقال و توزیع و مصرف برق، جریان ها بسیار متفاوت هستند. این جریان ها از چند آمپر تا ده‏ها هزار آمپر می توانند متغیر باشند و برای اندازه گیری، حفاظت و کنترل می‏بایست به جریانی نسبتاً یکنواخت تبدیل شوند.

باتیس کالا فروشگاه تخصصی صنعت برق و فضای مناسب برای توسعه کسب کارهای فعال در صنعت برق است. . در باتیس کالا میتوانید محصولات قابل عرضه خود را بفروشید. محصولات جدید در بازار را به فعالان این صنعت معرفی کنید. شما میتوانید با دریافت اپلیکیشن باتیس کالا نبض بازار برق رو در دست بگیرید. باتیس کالا بازاریست به وسعت صنعت برق ایران تنها در گوشی شما!!! 

ابتدا جهت معرفی اینکه ترانسدیوسر چیست؟ و چه کاربردی دارد باید بدانیم، برای دستگاه هایی که دیجیتال هستند به خصوص دستگاه های اندازه گیری آنها یکی از مهم ترین مشکلاتی که وجود دارد این است. که چگونه می توانیم یک کمیت آنالوگ را توسط یک دستگاه دیجیتال اندازه گیری کنیم؟ برای این کار می توانیم با است.فاده از یک



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران