خازن در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


قطعه ای است. که برای ذخیره انرژی الکتریکی (ولتاژ) توسط میدان الکترواستاتیکی (بار الکتریکی)، در مدار است.فاده می شود و با توجه به اینکه بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود می‌توان از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار است.فاده کرد. از خازن‌ها به عنوان فیلتر نیز است.فاده می‌کنند زیرا سیگنال‌های متناوب یا AC را به راحتی عبور می‌دهند ولی مانع عبور سیگنال‌های مستقیم یا DC می‌شوند.

خازن‌های فشار متوسط از تعدادی المنت خازنی تشکیل می‌شود. این المنت‌های خازنی به نحوی به صورت سری و موازی به یکدیگر متصل می‌شود تا سطح ولتاژ و قدرت مطلوب بدست آید. در صورت نیاز تک تک این المنت‌ها به فیوز داخلی مجهز می‌شوند. در صورت آسیب دیدن یک المنت خازنی، در مدت کوتاهی فیوز داخلی متصل به آن عمل کرده و المنت خازنی معیوب را از مدار خارج می‌نماید. بدین ترتیب فیوز داخلی، موجب بهبود قابلیت اطمینان سیستم و کاهش بروز قطعی بانک خازنی (بهبود availability)می‌شود.

این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه برق فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند و از تکنولوژی All-Film که فویل آغشته به پلی پروپلین است. است.فاده می کنند که غیر سمی و سازگار با محیط زیست می باشد.الکترود این خازن ها فویل آلومینیوم می باشد که این ساختار سبب حداقل تلفات خازن است..لازم به ذکر است. که خازن های سه فاز اتصال ستاره و خازن های تک فاز اتصال مستقیم دارند همچنین همگی خازن ها مجهز به مقاومت دشارژ داخلی می باشند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری