سیم پیچی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


قابل ذکر است. تعمیر سیم پیچی موتورهای الکتریکی تا توان هزار ولت در دو فرکانس Hz و Hz انجام می شود و هم چنین سیم پیچی موتورهای الکتریکی و اورهال آنها در هر دو سطح موتورهای AC و موتورهای DC قابل اجرا است.. باید در نظر داشت خدمات سیم پیچی موتورهای AC از کیلووات تا / وات در دو فرکانس Hz و Hz در مجموعه الوند صنعت جاوید البرز امکانپذیر است..

وظیفه سر بندی و ساماندهی ورودی کابل های متصل به الکتروموتور را بر عهده دارد.( در نمونه های تک فاز خازن درون ترمینال باکس قرار گرفته و تنها دو عدد محل اتصال فاز و نول را داریم. در نمونه های سه فاز محل قرار گیری سه عدد فاز را داشته که طریقه سر هم بندی به صورت ستاره و مثلث به منظور راه اندازی الکتروموتور تعبیه شده است.)

شرکت الوند صنعت جاوید البرز یکی از معتبرترین مراکز ارائه کننده خدمات جامع در زمینه الکتروموتورهای با ولتاژ پایین تا ولتاژ بالا است. و علاوه بر آن کار سیم پیچی موتورهای الکتریکی را با بهترین مواد اولیه و مجرب ترین تکنسین ها برعهده دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری