پی ال سی PLC در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


plc یا Programmable Logic Controller، نوعی کنترل کننده منطقی و برنامه پذیر است.. این کنترل کننده، نقش مهمی در مدیریت و برنامه ریزی بخش های صنعتی دارد. از وظایف آن مدیریت بهتر فرایندها در این بخش می‌باشد. با توجه به نقش مهمی که پی ال سی ایفا می‌کند؛ تعمیرات آن نیز حائز اهمیت خواهد بود.

منبع تغذیه پی ال سی همان طور که از نامش پیداست ولتاژ برق مورد نیاز پی ال سی را تامین می کند. این ولتاژها معمولا بین ولت DC یا ولت DC و همچنین به صورت برق شهری ولت و ولت AC تعین می شوند. تنظیم یا ریگلاژ بودن منبع تغذیه PLC بسیار با اهمیت می باشد.

آموزش پی ال سی به صورت رایگان به صورت فنی وجود ندارد ولی البته باید گفت که آموزش پی ال سی به صورت pdf و جزوه های آموزشی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند و کل مباحث را شامل نمی شوند. جزوات آموزش رایگان پی ال سی را می توانید از واحد فنی دریافت کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران