پی ال سی PLC در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


پی ال سی‌ها به صورت گسترده در اتوماسیون صنعتی است.فاده می‌شوند تا قابلیت اطمینان را به سیستم اضافه کنند؛ پایداری و عملکرد سیستم را بالاتر ببرند و نیاز به اپراتورهای انسانی و امکان پیشامد هرگونه خطای انسانی را به حداقل برسانند.

هر پی ال سی دارای واحد برنامه نویسی مخصوص به خود می باشد که نوشتن برنامه آن و تنظیم کدهای دستوری این بخش به عهده برنامه نویس می باشد که با توجه به زبان پی ال سی انتخابی انجام می شود. در این بخش دقت برنامه نویس بسیار حساس و مهم می باشد.

خروجی‌های آنالوگ به قسمت‌هایی که به سیگنال کنترل متفاوتی نیاز دارند، مانند پنل متر، درایوهای فرکانس متغیر یا دریچه‌های جریان آنالوگ، فرمان می‌دهند. بسیاری از PLC ها ماژول های تخصصی مانند ورودی و خروجی پرسرعت یا کنترل حرکتی و ارتباطات سریال یا اترنت را نیز ارائه می‌دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری