نایلون و نایلکس در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


فعالیت تجاری این گروه در ابتدا با توزیع محصولات پلیمری آغاز شد. اما از سال واحد تولیدی این مجموعه راه اندازی شد و این شرکت با نام رسمی پایدار پلاستیک شروع به فعالیت کرد. هم اکنون شرکت پایدار پلاستیک با تولید محصولات نایلونی با کیفیت در بخش سفره یکبار مصرف، کیسه فریزر رولی، کیسه زباله رولی، نایلکس دسته دار و کیسه اسلایدر توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.

دستگاه تولید نایلون در واقع به اکسترودری گفته می‌شود که با توجه به قالب و با است.فاده از یک کمپرسور هوا بالنی و مواد اولیه نایلون، رول نایلون تولید می‌کند، موتور این دستگاه فیلم‌های نایلون با است.فاده از غلتک‌ها در عرض‌های معینی تولید می‌کند، و بسته به نیاز آنها را به شکل یک لایه یا چند لایه رول می‌کند. مواد اولیه این دستگاه‌ها، گرانول نایلون است. که از با توجه جنس محصول از نوع خاصی مانند پلی اتیلن سبک است.. که هم از نوع بازیافتی و هم مواد اولیه پلاستیک پتروشیمی است..

نایلکس‌ های تبلیغاتی از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. بر روی این نایکلس‌ ها برند محصولات یا خدمات چاپ می‌ شود. به این ترتیب، زمانی که شما در هنگام حمل کالا در سطح شهر از این نایلون‌ ها است.فاده می‌ کنید، خود به خود برند چاپ شده روی نایلکس را تبلیغ می‌ کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه