گازهای صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


در فرایندهای آزمایشگاهی از گاز نیتروژن به‌عنوان یک گاز حامل است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور ایجاد تعادل در دستگاه‌های مختلف آزمایشگاهی است.فاده کرد. گاز نیتروژن را می‌توان برای پاک‌سازی دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز به کار برد. از این گاز می‌توان برای بسته‌بندی انواع مواد آزمایشگاهی فاسد شونده و نگهداری از میکروب‌ها، باکتری‌ها یا اسپرم‌های در حال آزمایش نیز است.فاده کرد. از این گاز به‌منظور فریز کردن مواد آزمایشگاهی و نگهداری موادی که نیاز به دمای بسیار پایین دارند نیز می‌توان است.فاده کرد.

هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.

در مقیاس های کوچک محصولات در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مشتریان نیازمند حجم بیشتری از این محصولات باشند می بایست این محصولات را درون کارخانه های خود در مخازن کرایوژنیک ذخیر کنند. این مخازن برای گازهای اکسیژن، نیتروژن، آرگون و دی اکسید کربن قابل است.فاده می باشند. محصولات مایع توسط ناوگان محل مختص میعانات گازی به مشتریان تحویل می گردد. صنایع همچون فولاد و صنایع شیمیایی بیشترین میزان مصرف را در این رابطه دارا می باشند. برخی مواقع این صنایع در کنار کارخانه های تولید میعانات گازی ساخته می شوند و میعانات گازی توسط خطوط لوله به این کارخانه ها ارائه می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه