فراوری محصولات پروتئینی در شهر ری ( فروش )

Processing of protein products-1
Processing of protein products-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


همان طور که از نام آن پیداست، محصولات مرغ سوخاری در سطح خود توسط آرد، چربی یا مخلوط های آرد و خرده های نان خشک، پوشش داده شده اند. علاوه بر KFC و مک دونالدز، فروشگاه های فروش ناگت مرغ معمولاً در در بسیاری از شهرها دیده می شوند.

سرخ کن برای سرخ کردن مرغ و سایر ماکیان مانند اردک و غاز است.فاده می شود. هم چنین برای گوشت های دیگر مانند است.یک گوشت خوک، کباب بره و غیره نیز است.فاده می شود. این دستگاه از تجهیزات ایده آل برای است.فاده در فست فود، رستوران، مشاغل خانگی و غیره است..

این نشریه ی دارای دسترسی باز، تحت قوانین گواهینامه بین‌المللی Creative Commons Attribution . International License منتشر می‌شود که اجازه اشتراک (تکثیر و بازآرایی محتوا به هر شکل) و انطباق (بازترکیب، تغییر شکل و بازسازی بر اساس محتوا) را می‌دهد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری