تجهیزات فیبر نوری در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fiber optic equipment-1
Fiber optic equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


مرکز فروش تخصصی انواع فیبرهای نوری صنعتی که انتقال اطلاعات در پروژه های صنعتی بین تجهیزات مختلف، برعهده این کابل های نوری می باشد، به صورت سفارشی محصولات مورد نیاز پروژه های صنعتی را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. فیبرهای نوری صنعتی به نوعی ساختمان …

فیبر نوری عبارت است. از یک رشته سیم بلند و باریک که سطح آن شفاف بوده و دارای یک روکش از جنس پلاستیک است.، فیبر نوری از لحاظ پهنا و سایز بزرگتر از کابل های دیگر است.. برای ارسال داده با سرعت گیگ بر ثانیه از کابل های فیبر نوری است.فاده می گردد.

ظرفیت بیشتر و بیشتر مهم ترین انتظار کاربران از مخابرات مدرن است..منظور از ظرفیت .ظرفیت حمل اطلاعات است. که قابلیت لینک مخابراتی در انتقال حجم معینی از اطلاعات در واحد زمان است..علت نیاز به ظرفیت هرچه بیشتر اینست که اولا امروزه ما حجم بیشتری از اطلاعات را در جامعه تولید میکنیم  و ثانیا اینکه انتقال اطلاعات امروزه به صورت دیجیتال صورت میگیرد. ٫ تجهیزات فیبر نوری



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه