تجهیزات مایکروویو در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


اگر نیاز به پهنای باند بالا و لینک است.یبل و با کیفیت دارید یا دو نقطه شما در فاصله دوری از یکدیگر هستند بهترین راهکار برای شما است.فاده از ارتباطات Microwave است. که با است.فاده از تجهیزات اریکسون و هواوی قابل انجام است.. البته است.فاده از این لینک ها نکات و مسائل خاص خود را دارد اما بدون شک بهترین راهکار است.فاده از Microwave است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این دستگاه یکی از انواع لینک مایکروویو برای داخل یا خارج ساختمان و در هر نوع شرایط آب وهوایی مناسب است.. از ویژگی های  دیگر این محصول قابلیت های بالا با قیمت مناسب، نصب و راه اندازی آسان و حمایت از زیر شبکه ها برای رابط و نگهداری از طرح ها است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه