پچ پنل در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

patch panel-1
patch panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; SC &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;  &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;.

فروشگاه آنلاین اندمود(ENDMOOD) به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت تجارت الکترونیک شبکه آوش در زمینه توسعه ، فروش ، مشاوره ، تجزیه و تحلیل ، نظارت فنی ، پیاده سازی ، پشتیبانی و نگهداری فنی و عرضه انواع خدمات شبکه های کامپیوتری و اینترنتی و کلیه امور انفورماتیک فعالیت می نماید .

&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;. &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه