ضایعات باطری در بومهن ( خرید )

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


میزان سرب موجود درون ضایعات باطری ups یکی از دیگر مواردی است. که قیمت باطری ها را تعیین می کند. در صورتی که مقدار سرب زیاد باشد باید هزینه بیشتری برای بازیافت آن پرداخت کنید. همچنین سود بیشتری به دست خواهید آورد. شرایط بازار از دیگر موارد بسیار مهم در مورد قیمت ضایعات باطری یو پی اس می باشد. در برخی از مواقع مقدار باطری های فرسوده در بازار زیاد است.، به همین دلیل شما می توانید خرید تعداد زیادی از باطری های یو پی اس را انجام دهید. اما در برخی از مواقع مقدار باطری ها کم است. و سود زیادی از بازیافت آنها به دست نخواهید آورد.

خریدار ضایعات باطری یو پی اس در مورد قیمت باطری ها به صورت کیلویی باید به صورت روزانه، اطلاعات جمع آوری کند. سپس طبق نرخ جهانی سرب، مقدار مشخص شده ای از سرب ها را پس از بازیافت بفروشد. سرب درون باطری ها در صنایع متنوع به کار گرفته می شود. در برخی از مواقع سرب خارج شده یک بار دیگر به صنعت تولید باطری یو پی اس باز می گردد.

ضایعات باتری در کارخانه‌های خاص به طور کامل خرد و له شده و از مواد موجود در آن‌ها برای تولید باتری‌های جدید است.فاده می‌شود. کلیه شرکت‌ها و تعمیرکاران مشاغل تجاری که با انواع وسایل نقلیه سر و کار دارند، ترجیح می‌دهند که به جای دور ریختن این ضایعات آن‌ها را بفروشند تا بتوانند از این طریق نیز درآمدزایی کنند.



( خرید ) های دیگر در بومهن