ضایعات الکترونیکی در بومهن ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


در دهه هاي قبل روش های سنتی مانند سوزاندن و در زمین مدفون کردن غالب بودند گرچه بازیافت، تولید مجدد و به کارگیري دوباره، اخیراً بسیار مورد است.قبال قرار گرفته و تمجیدها راجع به عملیات بازیافت چندین برابر شده است.. آشکارترین و ساده ترین دلیل، جلوگیري از اتلاف سرمایه ها و کمبود زمین لازم براي مدفون کردن ضایعات بوده است.. کم شدن و از بین بردن غیرقانونی ضایعات و تأثیرات زیست محیطی بازیافت از دیگر دلایل حیاتی پشتیبان بازیافت و است.فاده مجدد میباشند. اقتصاددانان به پتانسیل هاي بسیار به کارگیري روش بازیافت در اشتغال زایی و سودآوري فراوان آن در مقایسه با سایر روشها تکیه میکنند که میتواند به موفقیتهاي اقتصادي زیادي ختم شوند به دلیل اینکه منابع اولیه همیشه و در همه جا محدود هستند.

در امور كوچك و شخصی: امروزه به علت افزایش تكنولوژی، وجود نرم افزارهای كاربردی جدید،... معمولا هر ماه یكبار رایانه‌ها را ارتقاء داده و هر رایانه بیش از چهار لی پنج سال عمر مفید ندارد. توسط مراكز بزرگتر: مثل شركت میكروسافت كه دارای كارمند در سراسر جهان است. و هر سه سال یكبار، رایانه جدید برای اعضا تهیه می كند. چه بعضی از آنها بیش یك رایانه در اختیار دارند[].

صنعت الكترونیك از رشد بالا و سریعی برخوردار بوده است.. همراه با این رشد، محصولات منسوخ شده و قدیمی صنعت رو ز به روز افزایش پیدا می كند؛ ضایعات الكترونیكی اكنون بیشترین رشد را در دنیای صنعت امروز داراست و بیشتر كشورهای صنعتی گریبان گر این مساله هستند. اكنون بیشتر دولت ها به فكر بازیافت این محصولات به صورت جامد هستند. بخشی از زباله صنعتی، طیف وسیعی از وسایل الكترونیكی مثل فریزر، وسایل تهویه مطبوع، تلفن های دستی، ضبط صوت های شخصی و كلیه وسایل الكتریكی مصرفی تا رایانه را شامل می شود[].



( خرید ) های دیگر در بومهن