ضایعات پلاستیک و پلیمر در بومهن ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


لوله پلی اتیلن با گذشت بیش از نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت لوله و اتصالات، امروزه توانسته است. گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. به واسطه ویژگی ها و خواص منحصر به فرد انواع لوله پلی اتیلن ، تمام صنایع تمایل دارند از این لوله ها در تأسیسات خود است.فاده کنند.

هدف اصلی در تولید گرانول پلاستیک بدست آوردن یک ماده با خواص مطلوب است. و به دست آوردن این خواص و کنترل آن در حین فرآیند شدن پلیمر بستگی به عوامل زیادی از جمله دما، فشار، کاتالیزور و…. دارد و پلیمری که بار اول ذوب و شکل دهی شده مطمئناً خواص بهتری نسبت به پلیمرهای بازیافتی چند بار ذوب شده از ضایعات پلاستیک را دارد.

اولین دسته پلی اتیلن ها که در صنعت پلیمر تولید شدند، “پلی اتیلن سبک” نام گرفتند؛ خواص این پلی اتیلن ها به گونه ای بود که برخی از نیازهای صنعتی مانند است.حکام و مقاومت را به طور کامل برآورده نمی کرد. نسل بعدی پلی اتیلن ها، “پلی اتیلن با چگالی بالا” نام گرفت. این سری جدید از پلی اتیلن،گرانول های پلاستیک دارای وزن سبک و چگالی بسیار بالایی بود که به خوبی می توانست در برابر عوامل خارجی نظیر تنش ها، فشار و … پایدار بماند.



( خرید ) های دیگر در بومهن