ضایعات باطری در بومهن ( خرید )

Battery waste-1
Battery waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


قیمت یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است. که خریداری ضایعات باطری یو پی اس به آن توجه زیادی دارد. در صورتی که باطری ها با قیمت بالایی خرید و فروش شوند، برای بازیافت سود زیادی نخواهند داشت. این مسئله که بازیافت کننده باطری ها بتواند سود خوبی از خرید باطری ها به دست آورد اهمیت زیادی دارد. خریدار باطری بهتر است. که با بهترین قیمت باطری ها را از فروشنده خریداری کند. در این صورت فروشنده تعداد زیادی از باطری ها را تحویل خریدار می دهد. انواع باطری هایی که فرسوده می باشند را از این نظر که ساختار مناسبی دارند باید بررسی نمایید و سپس سرب درون آنها را خارج سازید. سرب یکی از مهمترین فاکتورهایی است. که روی قیمت باطری ها تاثیر زیادی می گذارد. هر یک از ضایعات باطری قیمت باطری را تعیین می کنند.

این فرآیند به دلیل وجود فلزات سنگین، اسید سولفوریک و انواع پلاستیک‌ها در صورت اعمال نشدن کنترل مناسب می‌توانند برای محیط‌زیست و سلامت بشر خطرناک و عوارض زیست محیطی جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشند . گروه ضایعات کاران نیز در این زمینه فعالیت دارد و مدت هاست که به جمع آوری و بازیافت ضایعات باتری اقدام میکند و امید دارد که با همکاری مسئولان و دست در دست مردم بتواند این فعالیت حرفه ای را ادامه دهد و به کشور و صنعت آن هرچند کوچک اما کمک ارزشمند کند .

خریدار داغی باطری تهران می تواند تعداد زیادی از باطری های یو پی اس را خریداری کند. در واقع باید بدانید که شهر تهران از آنجایی که جمعیت زیادی دارد، مصرف کنندگان باطری یو پی اس در این شهر زیاد است.. باطری یو پی اس در این شهر به صورت کیلویی و عمده خریداری می شود. خریدار باطری های فرسوده یو پی اس در تهران می تواند تمامی باطری های یو پی اس را تهیه کند و آنها را به صورت اصولی بازیافت سازد. با بازیافت انواع باطری هایی که فرسوده هستند مقدار زیادی سرب است.خراج می شود همچنین یکی از دیگر ضایعاتی که از باطری های یو پی اس به دست می آید پلاستیک می باشد. دقت داشته باشید که باطری های یو پی به هیچ عنوان نباید خاک شوند. در صورت خاک شدن سم خطرناک تولید می کنند.



( خرید ) های دیگر در بومهن