ردیاب شخصی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.

کلیه ردیاب های شخصی و ردیاب خودرو با سیم کارت کار میکنند. ردیاب برای ارسال اطلاعات به نرم افزار روی گوشی تلفن همراه شما و نمایش موقعیت آنلاین نیاز به داشتن اینترنت دارد و برای دریافت موقعیت با SMS نیاز به شارژ پولی . بهترین سیم کارت برای ردیاب ها معمولا همراه اول می باشد اما شما میتوانید از سایر اپراتورهای ایرانسل یا رایتل نیز برای داخل ردیاب است.فاده نمایید

پروژه سیپاد، پروژه ای ملی است. که با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش، هوشمندسازی ناوگان درون شهری، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل در کشور و همچنین رعایت عدالت در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی در دست اجرا قرار گرفته است.. است.ارت اولیه این طرح ملی در تاریخ // در سندی با موضوع “روان سازی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر” به تصویب هیات وزیران رسید. براساس این سند مقرر گردید که سوخت مورد نیاز پیمایش هر ناوگان بر اساس پیمایش محاسبه شده از تجهیزات موقعیت یاب هوشمند و اسناد حمل، تخصیص داده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه