لوازم ترافیکی و هشدار در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش خطرات احتمالی شکل گرفته اند؛ اما این قوانین چگونه در خیابان ها و جاده ها اعمال می شوند؟ بدون شکل تابلوهای ترافیکی جاده ای نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند. این دسته از تجهیزات ترافیکی ...

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

فروشگاه ایمن کالا وارد کننده و عرضه کننده آنلاین انواع کالاهای ایمنی و حفاظت فردی از قبیل ماسک های تنفسی، عینک های ایمنی، شیلدهای محافظ صورت کفش های ایمنی، لباس کارهای مهندسی، لباس کارهای کارگری، دستکش های ضد برش، دستکش نیتریل، تجهیزات آتش نشانی، کپسول های پودر و گاز و Co و کپسول های بیورسال و &#; می باشد. قیمت های موجود در وب سایت کاملأ رقابتی و بروز می باشند و شما می توانید سفارش خود را در هر لحظه ثبت کنید. سفارش های ثبت شده در همان روز و یا حداکثر در یک روز کاری ارسال می شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه