ردیاب شخصی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


ردیاب شخصی و پرسنلی مدل G دارای مقامت Ip در مقابل آب می باشد. ساختار ردیاب پاسپورتی کودک به گونه ای است. که با ریختن آب به روی دستگاه و یا لمس دستگاه با دستان خیس آسیبی به ردیاب نخواهد رسان اما نباید ردیاب داخل لیوان آب بیافتد و یا با ردیاب ، کودک یا سالمند شما به حمام رود چرا که موجب نفوذ آب به داخل ردیاب خواهد شد. این دستگاه‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌های محیطی مقاوم‌اند و در کارکرد آن‌ها اختلالی ایجاد نمی‌شود.

همچنین دارا بودن باتری داخلی میلی‌آمپر که در صورت است.فاده مداوم بین تا روز به شما کار خواهد داد، می‌توان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان به‌روزرسانی و ارتقا نرم‌افزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرم‌افزاری آن را از راه دور و بی‌سیم فراهم می‌آورد.

دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم‌های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت، زاویه چرخش و رخداد در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات، کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود تا ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب‌های شخصی مشابه کارایی قابل قبول‌تری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه‌ای ایده آل در میان سایر ردیاب‌های شخصی تبدیل کرده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه