تجهیزات آتش نشانی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


اگر قصد خرید تجهیزات اطفا حریق و ایمنی را دارید، می توانید از طریق همین صفحه به دسته بندی مورد نظر رفته و محصول دلخواهتان را به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین برای مشاوره و اطلاعات بیشتر نیز امکان تماس با کارشناسان واحد فروش آداک فیدار وجود دارد.

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است..

در هنگام بروز خطر، نحوه مقابله با آن بسیار با اهمیت است.. درست است. که باید با رعایت نکات ایمنی از بروز حادثه جلوگیری کرد، اما امکان بروز اتفاق وجود دارد و باید برای برخورد صحیح با آن آماده بود. در هنگتم آتش‌سوزی چه باید کرد؟ آیا نحوه مقابله با آتش‌سوزی های مختلف یکسان است.؟ آیا جنس مواد، شرایط محیط و … در است.راتژی برخورد با آتش سوزی اهمیت دارند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق به درستی انتخاب شده اند؟ آیا تجهیزات اطفای حریق در محل صحیح قرار گرفته اند تا در صورت پیشامد آتش سوزی به آن ها دسترسی داشته باشیم؟



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه