بیل مکانیکی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


از بیل مکانیکی برای حفاری خاک و زمین های دارای  خرده سنگ،  که حفاری آن توسط ماشین آلات دیگر راه سازی امکان پذیر نیست ، است.فاده می شود. بیل قادر است. علاوه بر حفاری، مواد حاصله از حفاری را در داخل وسایل حمل مواد خاکی (کامیونها) بار کند. از این ماشین برای بار کردن همه نوع مواد از قبیل سنگی، شنی و خاک رس و .... می توان است.فاده کرد. هم چنین برای حفر و زاویه دادن به کانال ها از آن است.فاده می شود.

بیل مکانیکی قابلیت افزوده کردن تجهیزات متنوعی را داراست که سبب کاربردهای متنوع آن می گردد. بیل مکانیکی در مواردی همچون حفر کانال  و گودال ،  حمل مواد ، تخریب ، کار در معدن ،  گودبرداری در عملیات عمرانی و ساختمانی، خاک برداری، لایروبی و مسطح کردن زمین  کاربرد دارد.

بکهو عموما در پشت یک تراکتور یا لودر نصب می شود. ابتدا این نوع بیل را بر روی بدنه یک ماشین سنگین کم وزن مانند تراکتور سوار کردند و از آن برای انجام خاک برداری‌های سبک یا درون شهری که جای زیادی برای مانور نیست، است.فاده شد.  با افزوده کردن یک بازوی لودر بر تراکتور ، به تدریج کاربرد های آن افزایش یافت و تعادل وزنی آن نیز بهتر شد؛ بیشترین حد سرعت در این ماشین،   کیلومتر بر ساعت و کمترین حد سرعت آنف  ۵ کیلومتر بر ساعت است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه