بکهو در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bekho-1
Bekho-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


استفاده از ابزار بکهو لودر به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کمتر، کار بیشتری انجام دهید. شما باید برای بکهو یک اپراتور مناسب انتخاب کنید. اپراتور باید آموزش ببیند و برای کنترل بکهو تمرکز و مهارت کافی داشته باشد. نکات ایمنی که در هنگام کار با این دستگاه باید رعایت کنید به شرح زیر هستند:

 پردیس صنعت نمايندگي فروشی انواع دستگاه و ماشين آلات صنعتي و ماشين سازي و  خرید و فروش قیمت انواع دستگاه ليفتراك كمپرسور بالابر بلوئر جرثقيل سقفي و سازه سازي و طراحي و نصب سیار و خانگی، دستی و اتوماتیک و دست دوم - دستگاه ها محصولاتي از ايتاليا آلمان فرانسه ايران آمريكا چين بلغارستان انگليس تايوان و...

فعالیت بکهو ماشین ابندا از حدود سال پیش در زمینه تامین قطعات ماشین آلات کشاورزی از قبیل بیل های قابل نصب بر روی تراکتورها (فرانت لودر) و بیل های قابل نصب در قسمت عقب ماشین آلات کشاورزی (بکهو) آغاز و از حدود سال پیش  فعالیت خود را بصورت تخصصی در بخش ماشن آلات راهسازی توسعه داده است.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه