کمپرسور در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با


کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

شرکت هوا صنعت مستوفی در سال فعالیت رسمی خود را با داشتن نیروهای مهندسی مجرب صنعت هوای فشرده کشور ، آغاز نموده و با به‌ کارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در امورطراحی ، ساخت ، نصب ، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به‌ موقع ، توانسته است. با ارائه کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی خود ، سهم موثری در پیشبرد اهداف صنایع کشور ایفا نماید. این شرکت، گسـترة فعالیت‌های خود را از کمپرسور‌های صنعتی نوع اسـکرو تا کمپرسور‌های نوع معدنی و توربینی در پروژه‌ها و صنایع مختلفی همچون معادن ، فولاد ، نساجی ، چاپ ، غذایی ، کشاورزی ، دارویی ، سیمان ، چینی ، شیشه ، خودرو و... ارائه می‌نماید.

ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه